Friday, January 30, 2009

Breakfast at Hameedia's

Rancangan JJCM-MB kali nie bersiaran di pagi hari untuk menikmati sarapan pagi di Restoran Hameedia, Desa Pandan... restoran yang cukup terkenal dan menjadi tempat favourite Kak Maria bersama kawan-kawan untuk menghabiskan masa di pagi hari tidak bekerja... Kalau malam pun best makan kat situ... memang happening... jom kita tengok, JJCM-MB...

Inilah Restoran Hameedia yang terkenal tu... lokasinya senang jer nak cari... ada Tandoori Chicken yang best sekali...


Hani MJ memilih tosei... sedap tau tosei kat sini... x percaya boleh cuba


Yang nie pulak pilihan Kak Maria... roti kosong 2 keping, potong2, kuah kari banjir... (tengok badan la kan... hehehe)


Penuh satu meja kami melantak... tapi artis-artis undangan x der pic pulak nak masuk dalam entry nie... maybe next time yer uols...

7 comments:

Olpicture said...

hah Beryani!!! Hah Nasik!!! Noooooo

hazel said...

Cik Gorgeous... biasa la perut Melayu... memang kena makan nasik... better la makan nasik puas-puas sementara duduk Malaysia nie... sok dah duduk kat Switzerland tak la sibuk nak cari nasik pulak...

cutecarry said...

its been ages since my last roti canai.

tengok u ols punya entry teringin pulak nak makan roti canai- banjir style!

hazel said...

Bjork... kalo teringin tu makan jer la uol... sekeping roti canai x kan menjadikan kita gemuk la...

Olpicture said...

sekeping of course la tak mengemukkan... masalahnyer selalu banyak keping ditelanyer...

hazel said...

Cik Gorgeous... kalo macam tu x dapek la nak menolong nya... I makan 2 keping pun dah kenyang... tak tau la kalo orang lain boleh makan sampai 4 keping... ooppss!

cutecarry said...

I can eat 4 keping. and believe me can add more.

tapi ku menahan.. tak tahan lagi.