Wednesday, December 10, 2008

Ibadah Korban

Selamat Hari Raya Aidiladha untuk semua dan Selamat Menjalani Ibadah Korban... so Cik Hazel nie pun x ketinggalan la untuk sama-sama buat ibadah korban tahun nie... satu bahagian jer tau... bukan satu ekor lembu... hehehe... belum mampu lagi... tapi apa yang penting niat kita ikhlas dan kerana Allah Taala... so saksikan lah beberapa gambar yang diambil di kampung Cik Hazel semasa acara korban yang berlangsung dalam cuaca hujan gerimis...

Acara menumbangkan lembu... yang coklat tu orang lain punya... dah terkulai sebab dah kena sembelih...

Pak Imam sedang menyembelih lembu yang telah berjaya ditumbangkan... hem acara menangkap gambar jer la uol...


Yang nie pulak acara melapah lembu... hem pun tolong juga mana yang patut... takut kang ada pulak pakcik yang lazer cakap dah duk KL berlagak x nak menolong... macam la duduk kat Bukit Antarabangsa... heheh


Yang nie pulak daging lembu yang dah siap dicincang dan dibungkus sebelum diagihkan... setiap plastik isinya 1kg daging... so dapat la 100 bungkus... banyak juga...


Dan yang terakhir sekali tentulah The View yang menarik skall... hehehe


Akhir kata sekali lagi Selamat Menunaikan Ibadah Korban daripada saya Maria Tunku Sabrah bersama penerbit dan krew Jalan-jalan Cari Makan Menternak Badan... bye...



6 comments:

"The single" said...

hazel, aku kagum dengan kau .. serba boleh :)

hazel said...

Thanx Mimi... bungee jumping je aku x wat lagi... yang lain semua aku dah buat dan boleh buat...

ogy said...

ahaa x sabar nak tunggu cik hazel a.k.a maria tungku sabrah naik pelamin sbb semua dah boleh buat

hazel said...

Ogy... Cik Hazel nie andalusia la uol... mana la ada sapa2 nak... uol kalo jumpe mana2 shuben Milan nanti, kenal-kenalkan la kat I...

Olpicture said...

KL fashion week kan ada....

Tak panas2 badan ke banyak makan Daging Segar?

hazel said...

Olpicture... I x tau pun banyak makan daging segar leh panas badan... setahu I makan durian jer yg leh panas badan...