Tuesday, July 21, 2009

Breakfast at The Syuen

Kak Maria datang Aipeh nie dengan KB akak, Hani MJ. Kitorang stay kat The Syuen... sebab dekat dengan Ipoh Parade... nak berjalan kaki saja... merasa acara breakfast kat The Syuen...

Nampak macam sedap tapi idok ler sedap sangat... dah x ada pilihan so makan jer uol

6 comments:

riri said...

ayo...sembabnyer muka i!

gambit said...

Kak Maria, nape tak bersiaran JJCM-MB dari Aipeh??? Aipeh mali...

hazel said...

Cik Riri...

Sembab sembab pun tetap cantik kan?... jangan terkejut kalau ada orang yg mintak no fon uol... blog akak nie ramai pembaca tau... hehehe

hazel said...

Cik Stien...

Akak x sempat la nak ber JJCM-MB dari Aipeh... orang Aipeh nie x der life... pukul 9.30 mlm pun dah sibuk menderu2 nak tutup kedai... nyampah!

gambit said...

Betol tu Kak Maria, kalau gi Aipeh, harus jam 9.00 malam tu dah packing nak balik.

hazel said...

Cik Stien...

Kalau akak duk Aipeh mesti anak akak ramai sebab pukul 10 mlm dah tido... x der nak buat apa hekang ajer le keroje nye...