Tuesday, February 10, 2009

Kunci Rumah

Akhirnya siap juga rumah yang dibeli... dan tibalah acara mengambil kunci... so hem dengan KB berambut merah pun gigih lah ke pejabat pemaju untuk amik kunci dan buat inspection apa yang patut... so mari kita saksikan aktiviti hem harini uols...

Kuncah rumah... bersama-sama borang defect segala...


Wah begitu bersemangat KB berambut merah itteww membuka gate rumah yang ketat skall dan masuk dalam senarai komplen... hehehe



Inilah ruang dalam rumah hem... biasa jer uol... x ler segrand rumah orang lain yang berharga ratusan ribu dan memanggil deco Eric Leong katanya...


Bila pasukan inspektorat MAMPUIH nie buat lawatan... maka keluar la segala komplen lantai retak lah, dinding crack lah... lepas tu tibalah masa untuk kita balik sebab perut pun dah berkeroncong...


Sempat lagi JJCM-MB di Restoran Padah yang pernah masuk entry haritu... pilihan hem harini... Mongolian Lamb Cutlet with Rice...


Pilihan rambut merah... nasik dengan beef masak ginger...


Artis undangan harini malu-malu kucing la uol... tapi rasanya dia saja nak tunjuk jam tangan yang mahal itteww... pose ala2 Ziana Zain duta Omega gitu...

11 comments:

anaidrun said...

tahniah u olss umah dh siap....lps nih harus lah ke ikeah slalu hehe.

hazel said...

Di... alah baru ler nak merasa duduk rumah sendiri... dah x larat uol nak duduk kat kawasan slumdog tu... uol lagi grand dah bertahun2 duduk rumah sendiri... rumah uol semi-D kan? sesuai sangat dengan nama uol... hehehe

cutecarry said...

slumdog millionaire..
sesuai tu crita tema u ols...

hem dah tengok Confession of a shopholic!.. the book better, but the film is worth watching!

hazel said...

hem dah tgk citer slumdog millionaire tuh... lazat and mengujakan... hem x tertido pun... tapi very the citer hindustan... cuma cakap omputih jer... yang lain semua ikut jalan citer tamil.

acap said...

aiyorrkkk ... kelas kan ... cantik skall umah uolss .. leh hem tumpang sekali biler pindah nanti ? hem duk bilik maid jer pun dah ok .. :D

hazel said...

dah duduk bilik maid tu kena la jadi maid... tapi kalau nak amik maid lelaki, Jabatan Imigresen x proses... kena buat surat rayuan, hantar ke Bahagian B (burit)... hehehe

Qirzah said...

chantek umah uols.

tunggu i balik utk buat grand opening aka house warming eh?

cutecarry said...

u want interior decor?
I have one good pro, and he is soooo good!

Jgn lupa invite housewarming nanti. harus hem datang

the cheeky wife said...

apsal aku tgk peg khas berambut merah tu makin mengecil?? compete ngan gojes ke?

hazel said...

Qirzah... bila la agaknya u nak balik Malaysia tu? ntah2 x balik terus... u kan x suka balik Malaysia...

Cik Bjork... kalo nak datang housewarming umah hem kena makan banyak2... kalo setakat pose2 cantik dengan menjinjing beg... baik x yah datang

Cik Pah... wah ko perasan ke rambut merah semakin mengecil? well well the liposuction has certainly paid off...

Olpicture said...

camna i leh terlepas this Entry? Ooooo I kursuus lama haritu... TAHNIAH diucapkan...akhirnya!