Thursday, August 6, 2009

JJCM-MB Secret Resepah

Mulut Kak Maria nie teringin nak makan benda2 manis dan sedap... Merasa la JJCM-MB di Secret Resepah Alamanda Putrajaya... Kali nie bersama artis jemputan Kak Maria... Cik Yang... Jom ikut kami... jalan-jalan cari makan...

Adooii sedapnya la hai... pecan butterscotch


Sejak bila pulak Secret Resepah nie bermurah hati bagi keropok ubi?


Kak Maria nie biasa la lapaq nasik...


Spaghetti Meatball pulak pilihan artis jemputan Kak Maria... anyway minah nie sama macam hubby dia suka minum gelas besar... hehehe


Inilah yang ditunggu-tunggu... cake of the month... The Pecan Butterscotch... lazat nyer ya ampun... terasa-rasa lagi kat tekak akak nie... hehehe

6 comments:

gambit said...

tambah kimpoh la uols... jangan marah.

a.z.z.a.y.d said...

eee maliz dah kurus laa sejak jadi mommy..gambo cik abang nyer mana?

Kak Maria said...

Cik Stien...

Bila kah uol free? Kesian kat uol teringin nak masuk dalam blog Kak Maria kan?

Kak Maria said...

Cik Aina...

Lepas beranak, badan Cik Maliz memang kurus... lebih kurus daripada sebelum kahwin... Tak ramai pompuan yang berjaya membuat keajaiban sebegitu...

Olpicture said...

nak merasa la jugak kek butterscotch itew... asyik makan roti gardenia Butterscotch jer...

Kak Maria said...

Cik Gorgeous...

Lazat kek butterscotch tu... tapi Kak Maria boleh makan satu slice jer... lebih dari tu rasa muak la uol