Wednesday, August 12, 2009

Gadis dan Bunga

Semalam Kak Maria pegi lagi Nilai 3... Akak memang suka pegi Nilai 3... cari bunga... hehehe... yer la Kak Maria kan Gadis Bunga... macam lagu Rahimah Rahim tu... Gadis dan Bunga... hehehe...

Banyaknya bunga... cantik cantik belaka


Macam kat oversea pulak... Yer la Kak Maria x pernah diberi peluang berkursus di Prague... betul x Cik Seri?

Kak Maria punya florist tengah menggubah bunga yang akak nak... pandai budak nie... memang berseni... dia gubah lebih cantik dari orang pompuan buat...

Hmmm cantiknya gubahan pasu nie... next project maybe? hehehe

Inilah gubahan yang telah siap... suka bunga kaler hijau muda...

Yang nie pulak gubahan sudut... yang nie akak nak letak kat opis...

Nie pulak favourite akak... cantik... suka sangat

8 comments:

Olpicture said...

matanya lirik-lirik selalu... rupanya gadis-gadis ayu...

Kak Maria said...

Gadis Dan Bunga

Berlenggang dia berjalan
Si gadis tersayang manja
Jelingan yang manja

Menuju dia ke kota
Di tangannya penuh bunga
Di hati penuh cinta
Berbagai macam bunga di bawa
Untuk dijual di gerai mama

Matanya lirik-lirik selalu
Rupanya manis-manis ayu

Ramai orang membelinya
Bunga-bunga jualannya
Si ayu, gadis ayu

Datang seorang pemuda
Dapat melebur hatinya
Memetik oh cintanya
Kini berjalan dengan pasangan
Tak hirau lagi dengan jualan

Matanya lirik-lirik selalu
Rupanya manis-manis ayu...

a.z.z.a.y.d said...

tak sabar mak nak balik Msia nak beraya kat rumah kak maria yg shantekk...

Rumah mak kat sini ala kadar je kak..ala2 furniture seme FOC kutip kat recycle room..

Kak Maria said...

Cik Aina...

Jangan la cakap macam tu... rumah akak nie biasa jer... dalam gambar jer cantik... kat luar biasa jer...

Tak per la umah uol walaupun ala kadar tapi tetap kat Manhattan kan?
Address tu yang penting uol...

Olpicture said...

di kiri bunga, di kanan pun bunga, memang sah lah Kak Maria seorang gadis dan bunga...

Kak Maria said...

Cik Gorgeous...

Bunga-bunga Cinta... Layu di pusara...

Olpicture said...

I risau nak berbunga-bunga takut tacky... nampak Kak Maria punya tu macam cantik pulak... especially yang purple letak kat sudut tu...

ps: lagi suka bunga hidup...

Kak Maria said...

Cik Gorgeous...

Rumah kalau kita letak bunga baru la berseri...

Kak Maria nie pun minat bunga hidup... tapi mana la nak dicarinya kat kawasan rumah Kak Maria tu...

Lagipun bunga hidup nie mahal... pastu cepat jer layu... bukan boleh dimakan... Kalau beli bunga plastik, selama-lamanya x layu...