Thursday, April 16, 2009

JJCM-MB Ayam Kampung Puchong

Merasa Kak Maria dengan Pn Maz Berkonsep Batik (hari nie hari Khamis uol) pegi melantak x hengat ayam kampung di Restoran Tuan Faridah, Puchong... selepas kami berdua tension interviu masters yang hazab itteww... so saksikan lah mimik muka Pn Maz Berkonsep Batik yang kelaparan dan sedih itteww...




Sedap skall ayam kampungnya dan lapar punya pasal... sampai kami melantak 9 ketul... hahaha... terima kasih la kepada abang Yusof yang sudi belanja Kak Maria dengan Pn Maz berkonsep Batik... Lain kali belanja lagi naa...

4 comments:

Olpicture said...

oh rupanya kak maria mintak master untuk sekian kalinya... kata hari tu tak nak mintak? or was it last year? i pun tak ingat... that Tuan Faridah punya kedai tu kenal sangat lah sebab dekat dengan rumah i itew...

hazel said...

akak nie x pandai macam Cik Gorgeous... tu yang kena mintak sampai 18 kali... tak tau la tahun nie dapat ke x... harap2 dapat la... umur pun dah lanjut nie

Ada shuben Kak Maria taste kat kedai tu... abang2 sangat... hehehe

cutecarry said...

motif sangat cik maz konsep batik. muka very kusyuk + terkejut bagai..
hahahaha

hazel said...

Cik Bjork jangan menyakat Pn Maz Berkonsep Batik naa... dia tengah tension tu... silap2 uol pun dia boleh telan tau!!!