Wednesday, April 15, 2009

Antisipasi Hazel 2

Mesti uol dah bosan dengan citer2 dari Bangcock kan? Merasa kita tengok gambar lain pulak... Antisipasi Hazel 2 naa... tengok la sendiri... like they always say, 5 pics speak 5 thousand words... but all I can say is...
"Alhamdulillah... Syukur ke hadrat Ilahi... over!"





Bersepah nya... rasa gatal jer tangan Kak Maria nak bakar semua kayu2 buruk nie...

8 comments:

Olpicture said...

jangan bakar kak maria... pencemaran alam... suruh jer tukang rumah tu tolong kak maria buang, nanti kena splinter pulak jari tu tak leh nak ber JJCM-MB... is this mean the hose warming party is around the corner?

hazel said...

around the corner indeed... but which corner? you have to wait for the invitation card... sekarang nie tengah pilih tema... either playboy housebunny party or leather & bear pool party...

Olpicture said...

either theme, i already have the right costume wait to be taken out for action... let see... hmmmmm

riri said...

erm...x sabar nak dtg rumah kak maria
p/s-mcm elok jer shub dlm pic tu hehehe

hazel said...

Cik Gorgeous... x sabar nak tgk u dalam costume tu... i akan sediakan swing kat rumah... do u like to be on the swing? hehe

hazel said...

Cik Riri... sudikah uol nak dtg umah Kak Maria? Ate idak ke takut sesat atau habis minyak? kalo takut sesat, nanti buat rehearsal dulu tau! hehehe... kalo takut habis minyak, nanti akak bagi duit minyak. Datang tau!

riri said...

kak maria lukis peta na..hehehehe

hazel said...

Ok Cik Riri... nanti akak lukis peta Malaysia utk uol naa...