Sunday, November 8, 2009

Redup Kerinduan

Kali nie bukan saja blind yang akak buat... tapi akak buat sekali tinted untuk tingkap satu rumah... merasa untuk melindungi diri dan perabot dari panas Sinar Mentari Korea... saksikan lah kerja-kerja oleh kontraktor akak...

Kalau Kak Maria yang pilih, uol pun tau kaler apa kan? hehehe

Suka la kontraktor nie buat kerja... kemas

Hmm kerja-kerja pemasangan di sliding door umah akak

Uol dapat saksikan perbezaan antara cermin yang sudah dengan yang belum dipasang... lepas pasang, alangkah nyamannya... acara redup2 kerinduan giteww...

Pandangan dari luar... ala-ala cermin... memang susah orang luar nak tgk ke dalam... so ada la privacy sket... hehehe... next project apa pulak Kak Maria? Tunggu!!!!!!!

4 comments:

~Maz + Rin~ (",) said...

wowww...malatuppp umah kak maria...kan akak dh ckp dr mula lagi...better tinted satu umah...kan acara redup2 cinta di rumah...hehehehhe...akak dh merasa masa tinted satu umah akak dahulu...rasa mcm duk kt hotel la pulak..hihihi...berlari2 anak dengan fahaman nudist di rumah...rasa heaven sgt nok!! hehehehe.. opssss...

xsabar nak tgk project kak maria lps ni...ni yg akak xsabar nak beli Semi D ni...nak wat umah segrand umah kak maria..opssss...Semi D kah..?? hehehehehe

Kak Maria said...

Pn. Maz...

umah uol kecik jer... tingkap pun x banyak... nak letak tinted kat siling pun boleh... kalo umah akak yang banyak tingkap tu harus la berdentum reganya...

Tapi memang lazat uol... mula-mula akak nak tinted tingkap depan jer... tapi bila tengok dia buat lazat skall, terus akak tinted satu rumah... hehehe

Uol x layak duduk rumah teres macam akak yang marhain nie... uol layak duduk Lestari Mansion atau Semi-D... D'Alpinia katanya... x sabar nak masuk rumah baru Pn. Maz... mesti perabotnya grand2... seram sejuk pulak nak melangkah masuk tu... hehehe

Next project Kak Maria? Hmmm kena tunggu la uol... memandangkan akak dah sangkak nie... lain la kalo uol nak bagi pinjam duit kat akak... oopsss

Azzhar9009 said...

tahniah u all.. bila lagi nak ke BKK ?

Kak Maria said...

Cik Kaza...

Perlukah nak ke BKK? orang main Europe la sekarang... hehehe